Dragonica Emoticon Love

Celebrities, internet and boredom(:|


Deja la Constanta...borwsing the internet...noroc cu youtubeul asta daca nu ar fi vai de noi:D Bun deci clar m-am plictisit de toate conturile mele disponibile ca de ex:facebook, twitter...chiar si de youtube incep sa ma plictisesc.Tocmai deaia am vrut eu sa fac "Middle School Life" pentru a fi mai interesanta viata asta pe net adica comentarii chestii si multe amintiri peste ani.Nu-i rau nu?Trecand la alt subiect vine in sfarsit Craciunul iar urmatoarele zile vor fi pline de cumparaturi cadouri decoratiuni si colinde:D Nici macar nu stiu ce vreau...oare haine, accesorii sau ce? Voi ce mai vreti de Craciun ca eu numai am idei~x(...(imi puteti spune si pe ym, mi-ar fi de mare ajutor).
Asa deci acum rubrica cu vedete:Christina Aguilera si Isla Fisher(cine o mai fi si asta) au imbracat aceasi rochie D&G super frumoasa but just one problem:Who wore it best??? Voi face un sondaj si puteti vota acolo...deja am terminat cu sondajul cu SelJus verdictul fiind ca sunt impreuna duuuhhh adica sa fim seriosi daca erau doar prieteni care au iesit sa manance imrepuna sau chiar BFF daca le era asa frig cel mult isi mai puneau o haina pe ei mare chestie in niciun caz nu se luau in brate, in plus nu stiu cine naiba s-ar uita la Justin Bieber wtf!!???

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital