Dragonica Emoticon Love

Cine e iGossiper?


iGossiper sunt eu:) a simple girl who is proud of herself. Astazi(parca inainte de ora de geografie) mi-a venit ideea sa infintez acest blog pentru a putea vorbi despre ce vreau cand vreau si unde vreau.Sunt foarte mandra de el...deoarece prin el va tin la curent cu tot ce se intampla, tot ce mai este nou, iar voi puteti comenta ce mai stiti si voi:D.Deci continuand cu gossipingul...va voi spune noutati din viata vedetelor si chestii din viata mea(a noastra) care se intampla in clasa/scoala/oras.
Cred ca acest blog este o idee buna, eu sunt foarte entuziasmata de el asa ca voi incerca sa il mentin foarte interesant cu multe postari la care se adauga poze,linkuri si filmulete interesante sau distractive.
Chiar daca sunt asa de entuziasmata nu vreau sa ii uit pe cei cu ajutorul carora mi-a venit ideea:Oana,Mariuca si grupul fetelor care cantau la catedra astazi:)).
Ciiiaaa!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital