Dragonica Emoticon Love

Idealuri si SelJus:)


Hmmm despre activitatea de astazi...a fost ok...au venit aproximativ 10 profe si un prof iar activitatea a decurs ok.Am vb despre meserii chestii si ce ne-ar vedea diriga pe noi peste 10 ani...uhhh...toata lumea a fost multumita, iar apoi ne-am dus cu totii in clasa ca sa facem schimbul de cadouri, sa mancam ceva si sa ascultam colinde.La schimbul de cadouri bineintzeles ca au fost nemultumiri, iar la mancare numai zic...baietii s-au napustit pe masa plina de bunatati si cand sa mergem sa luam si noi numai era nimic. Parca numai vazusera inainte asa ceva:O.Pe langa asta bineintzeles ca a trebuit sa boceasca cineva sa fie nemultumit ca sa fie putin asa in centrul atentiei doar nu se poate fara la noi in clasa.Eu sunt multumita de ce am primit asa ca nu am ce comenta...multumesc Mioara:)
Lasand asta deoparte...despre celebritati va pot spune ca Justin Bieber si Selena Gomez desi au negat ca sunt impreuna au fost vazuti intr-un restaurant tinandu-se in brate...oare chiar sunt impreuna sau era asa de frig in restaurantul respectiv???Uitati-va la imaginea din dreapta si votati la sondaj:)
Ciiiaaa:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital