Dragonica Emoticon Love

Sarbatori, dovezi and things:D



Bunaaa...sczz ca am lipsit pentru zilele astea dar am fost plecata de vineri pana asta seara la munte la bunici deoarece imi petrec Craciunul la Constanta si nu ii voi mai vedea pana la revelion...hmmm si in plus nu puteam sa pierd prima zapada;x A fost asa tare sanius ingerasi si oameni de zapada:X:X:X just lovely:D Si cum eu sunt disperata si foarte nerabdatoare sa termin editia de Craciun pentru "Middle School Life" am filmat nenumarate chestiiiiiii:D Hmmm da revenind...sunt super entuziasmata ca vine in sfarsit aceasta sarbatoareeee minunataa:X o iubesc deci zapada colinde cadouri familie:P Craciunul asta nu ma pot decide ce vreau parca sunt prea multe chestii...adica le-am spus alor mei ca vreau o camera noua de filmat dar de la bunici si etc...cred ca am sa le cer bani si am sa devorez Accessorizeul din Constanta:))Deci m-am uitat la vizualizarile blogului di daaamnnn merge super bine:)
Acum va pot da inca o dovada ca acest cuplu SelJus exista...au mai fost "prinsi" o data dupa cum puteti vedea in poza de mai sus.
Si pentru ca nu am putut rezista acestei tinute absolut horror pe care Kesha a avut curajul sa o puna pe ea...a trebuit sa postez si poza:D
Ciiaaa:-h

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital